swe-SE
08.05.2017
Produktnyheter

Coface digitaliserar kundupplevelsen

Coface digitaliserar kundupplevelsen

En av prioriteringarna i Cofaces treåriga strategiska plan ’Fit-to-Win’ är att förbättra vår kundservice.

 

Som ett led i detta har vi lagt grunden  för digital transformation för att möta våra kunders behov.

Under de senaste åren har vi banat vägen för digital innovation med en rad webbaserade tjänster, som Dashboard eller CofaServe.

 

Coface kunder kommer snart att möta en uppdaterad version av CofaNet Essentials som är Coface onlinehanteringsverktyg för kreditförsäkring. Med en moderniserad design och optimerade funktioner för alla mobila enheter kommer den ge en berikad och anpassad användarupplevelse.

 

Nya CofaNet Essentials kommer med en ny åtkomstportal  som kommer att ge förbättrade möjligheter för digital kommunikation med våra kunder:

  • Direkt inloggning till alla Coface applikationer
  • Riktade nyheter och produktinformation
  • Kontaktformulär

 

 

 

 

Sidans topp
  • Swedish